Używamy plików cookies!

by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku
zmień ustawiewnia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zamknij

Zarząd

 

Michał Szary - Prezes Zarządu

Marketingowiec, PR-owiec, specjalista w sektorze healthcare. Ukończył studia magisterskie na wydziale dziennikarskim, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w obszarze psychologii reklamy. Umiejętności w  dziedzinie marketingu, reklamy i zarządzania rozwijał również podczas specjalistycznych szkoleń z budowania strategii marketingowej, trade marketingu, psychologii sprzedaży oraz pozyskiwania kluczowych klientów prowadzonych przez wybitnych praktyków z branży.

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Marketing Manager w DOZ S.A. oraz Brand Manager w SHOELAB. Budował wizerunek wielu znanych i cenionych firm. Zarządzał między innymi strategią PR marki Dr. Martens.

Od 2009 roku piastował stanowisko PR Directora w agencji HealthThink public relations. Jest autorem programu profilaktycznego dla dzieci i młodzieży „5 porcji owoców, warzyw lub soku”. W grudniu 2012 roku objął funkcję Managing Director, budując strategię zarządzania firmy, pozyskując kluczowych klientów tj. Unilever, Ustronianka, Euro-Apteka, czy Dr.Max. W marcu 2014 r. został Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju, a także Wiceprezesem spółki ThinkGroup. W obszarze jego obowiązków znajduje się planowanie strategii rozwoju zarówno spółki, jak i wchodzących w jej skład marek. Od grudnia 2014 do maja 2016 roku pełnił funkcję Prezesa agencji HealthThink. Od początku 2016 r. rozpoczął tworzenie własnej sieci aptek Benefit Pharma. 

Prywatnie miłośnik historii XX wieku, zagadnień związanych z II Wojną Światową oraz tematyki nawiązującej do społecznych aspektów współczesnego świata. Wśród pasji znajdują się również: literatura, a wśród nich gatunki: dokument oraz reportaż, podróże oraz nurkowanie.